Статьи

Фінал is coming або уроки HR-брендингу, які можна почерпнути з «Гри престолів»

14 квітня стартує фінальний сезон культового серіалу «Гра престолів». Фани бестселеру знайшлись і у команді HeadHunter Україна. Це не спойлер, і стаття не про те, як розгортатиметься сюжет і чим закінчиться серіал. «Гра престолів» виявилась чудовим посібником з побудови HR-брендингу.

Ми провели паралелі та знайшли корисні лайфхаки, яким можна і варто повчитися у героїв серіалу.

Цінності

Кожна з династій «Гри престолів» має свої цінності, які відображаються на всіх його учасниках. В основі ідеології Ланністерів лежать прихильність сім’ї, прагнення до влади та готовність йти на все заради досягнення результату. В основі ідеології Старків – вірність, честь, сміливість та хоробрість. Цінності відіграють неабияке значення: саме з ідеологічних міркувань Джона Сноу визнали королем Півночі. Так само і цінності та EVP будь-якої компанії відображаються на усіх її стейкхолдерах: співробітниках, клієнтах, партнерах.

Фінал is coming або уроки HR-брендингу, які можна почерпнути з «Гри престолів»

Символізм

Кожна династія із серіалу має свій герб та слоган – символи ідеології та цінностей дому. У Ланністерів на гербі зображений лев, у Старків – вовк, у Таргарієнів – дракон. Слоган Тірреллів – «Зростаючи – міцніємо»: про сильну підтримку свого дому, не дивлячись ні на що. Девіз Грейджоів – «Ми не сіємо»: про сферу діяльності сім’ї. Компаніям при розробці креативної складової EVP та HR-бренда слід також враховувати головні цінності компанії, які команда буде одразу зчитувати. Те саме стосується і HR-слогану – індивідуальної, короткої і ємкої фрази, в якій відображені цінності компанії.

Мотивація

Ті почуття, що спонукають представників різних кланів діяти, також відображають їх цінності. Так, Ланністери користуються методом кнута, тримаючи всіх ворогів в напрузі, у Старків всі відносини тримаються на довірі та взаємопідтримці. Мотивація закладається і в основу EVP. Те, що відрізняє вашу компанію з-поміж інших та мотивує співробітників працювати, напряму пов’язане з ціннісною пропозицією роботодавця.

Фінал is coming або уроки HR-брендингу, які можна почерпнути з «Гри престолів»

Корпоративна культура

Під впливом різних факторів цінності можуть змінюватись. Коли представники Ланністерів укладають шлюби з Тірреллами, це відображається на культурі дому. Пам’ятаєте як Маргері Тіррелл, увійшовши в сім’ю Ланністерів, вплинула на їх до того жорстку культуру? Так само і в компаніях, корпоративна культура – річ гнучка і при зміні керівництва, основного складу команди чи середовища вона змінюється. У таких випадках на плечі HR-менеджера лягають заходи з адаптації та впровадження змін в поточну корпоративну культуру компанії, а деколи – і в EVP.

Залиште заявку, і наш менеджер відповість на ваші запитання

Вакансии дня

Комментарии