Статьи

Як хочуть навчатись українські пошукачі?

Щоб сьогодні залишатися затребуваним на ринку праці та бути конкурентоспроможним, необхідно постійно вчитися і розвиватися. Ця парадигма life long learning – наслідок безперервних і швидких змін у картах професій, компетенціях і методах організації роботи. І вона знаходить відображення в пошукацьких запитах.

Так, згідно зі спільним дослідженням Academy DTEK та hh.ua | grc «Формула Поколінь: Цінності та Мотиви сучасних генерацій», планують навчатися 63%, а кожен четвертий (25%) уже проходить додаткове навчання.

Розповідаємо, які формати навчання є найбільш прийнятними для респондентів та яке навчання пропонують українські роботодавці.

Абсолютна більшість (57%) опитаних віддають перевагу участі у тренінгах. Тобто відпрацюванню теорії на практиці, де теоретичний блок займає найменше часу. На другому місці (49% респондентів) серед найбільш прийнятних форматів навчання – онлайн-курси, відеоконференції, вебінари, форуми, чати тощо. Замикає трійку лідерів – наставництво, коли керівник, тренер чи колега навчає співробітника. Про прийнятність такого формату зазначили 36% опитаних. А от лекційний формат навчання, на якому будується навчання у вишах, є найменш привабливим.

Як хочуть навчатись українські пошукачі?

При цьому є певна кореляція між вподобаннями у форматах навчання та віком респондентів. Так, наприклад, представники покоління Z (15-22 роки) радше віддадуть перевагу стажуванням. Також популярним форматом серед них і серед мілленіалів (23-38 років) є навчання на кейсах (case study).

Як хочуть навчатись українські пошукачі?

Варто зазначити, що роботодавці намагаються задовольняти такий попит на здобуття додаткової освіти. Так, кількість пропозицій про роботу, де згадується навчання за рахунок компанії, за останні 4 роки зросла майже вдвічі (на 98%). Але майже у половині з них шукали співробітників без досвіду. А у галузевому розрізі найактивнішими були компанії зі сфер «Роздрібна торгівля», «Готелі, ресторани, громадське харчування, кейтеринг» та «Інформаційні технології, системна інтеграція, інтернет».

Як хочуть навчатись українські пошукачі?

Бажаєте мати ще більше можливостей реалізовувати себе та знаходити те, що шукаєте? Підписуйтесь на Telegram-канал проекту від hh.ua | grc – Talent ON.

Talent ON – для талантів, які будують свою кар’єру, починаючи із перших сходинок на її старті до найвищих вершин на топових позиціях. Анонси вебінарів і корисних подій, найактуальніші поради та пропозиції від кращих роботодавців – у вашому смартфоні.

Вакансии дня

Комментарии